Zorgeloos verhuizen? Het Verhuisbureau (ont-)zorgt ervoor

Betrekt u zelf binnenkort een nieuwe huur- of koopwoning, verhuist u naar een seniorenwoning, serviceflat, zorgcentrum of verpleeghuis of bent u betrokken bij de verhuizing van bijvoorbeeld uw ouders, partner of kinderen? Bent u (voormalig) expat, of komt u om een andere reden (weer) in Nederland wonen? Welke situatie ook op u van toepassing is, een verhuizing is een ingrijpende en vaak stressvolle gebeurtenis: er is dan ook veel uit te zoeken en te regelen, vaak ook nog in korte tijd. U wilt alles in goede banen? Het Verhuisbureau (ont-)zorgt ervoor.

Wat heeft ú nodig?

Het Verhuisbureau is er voor al die aspecten van uw verhuizing die u niet zelf, of niet alleen kunt of wilt regelen. Een verhuizing met verbouwing plannen? Administratieve zaken afhandelen? Een betrouwbaar en betaalbaar verhuisbedrijf selecteren? Het Verhuisbureau zoekt uit, coördineert en organiseert. Naar wens helpen we bij de voorbereiding en zorgen we natuurlijk voor een soepel verloop van de verhuisdag zelf. Zo weet u met Het Verhuisbureau aan uw zijde zeker, dat alles op tijd en binnen budget geregeld is, de oude woning netjes wordt opgeleverd en de nieuwe woning sneller als thuis voelt. Wat kan Het Verhuisbureau precies voor ú doen?

Lees meer

Het Verhuisbureau. Aan alles gedacht.

Wat kan Het Verhuisbureau voor u doen?

Uw verhuizing

  • Opvragen offertes verhuisbedrijven, keuzeadvies
  • Opstellen verhuisplanning en -draaiboek
  • Inventarisatie, advies en selectie: wat gaat er van de huidige inboedel wel en niet mee?
  • Stickeren meubelair/inventaris; regelen, inpakken en uitpakken verhuisdozen
  • Demontage en montage, afkoppelen en aansluiten apparatuur
  • Begeleiden van de verhuisdag

Uw nieuwe woning

  • Uitwerken inrichtingsplan/plattegrond
  • Begeleiden bij de keuze en aanschaf van bijvoorbeeld stoffering, meubilair en overige inventaris
  • Aansturen vaklieden (aannemer, schilder, klusjesman, schoonmaker etc.) in periode vóór en na de verhuizing
  • Contact met makelaar/verhuurder/woningcorporatie/zorgteam, etc.

Uw huidige woning

  • Vervoer van roerende goederen die niet meeverhuizen naar de gewenste bestemming
  • In orde maken van de woning voor oplevering conform afspraak
  • Eindoplevering woning

Administratieve zaken

  • Overzetten/aanvragen nieuwe abonnementen/contracten/aansluitingen (gas, water, licht, internet en telefoon, krant)
  • Verzenden adreswijzigingen/verhuisberichten
  • Informeren overige instanties

De verhuisdag

Op de feitelijke verhuisdag* is Het Verhuisbureau het centrale aanspreekpunt voor uw verhuizers. Ook heeft u met Het Verhuisbureau geen omkijken naar het openen en sluiten van beide woningen, het inladen én het op de juiste plek in de nieuwe woning belanden van al uw spullen. Kortom, Het Verhuisbureau is er voor een vlot verloop van de gehele operatie. Zo heeft u alles in huis voor de beste start.

* Afhankelijk van de omvang van de verhuizing kan dit over meerdere dagen verdeeld zijn.

De puntjes op de i

Ook als de meubels op hun plek staan, de schilderijen zijn opgehangen, de apparatuur is aangesloten, de tv het (weer) doet en het bed is opgemaakt, kunt u nog op Het Verhuisbureau rekenen. Werkt iets onverhoopt niet naar behoren of heeft u aanvullende wensen? De taak van Het Verhuisbureau zit er pas op, wanneer alles klopt en u zich thuis kunt gaan voelen.

Ontzorgen. Het Verhuisbureau doet het. Van A tot Z.

Over het Verhuisbureau – Angelique Haarman

Angelique Haarman is eigenaar en het gezicht van Het Verhuisbureau. Als professional heeft zij in de zakelijke dienstverlening vele kantoorverhuizingen mogen begeleiden. Voor haar de krenten in de pap: niets leukers dan haar kennis en kwaliteiten inzetten om mensen (want daar gaat het immers ook bij bedrijven om) op een prettige manier een stapje of grote stap verder te helpen. Nog steeds zorgt ze er met verstand van zaken, tonnen enthousiasme en een persoonlijke benadering voor, dat iedereen zoveel mogelijk ongestoord zijn eigen werk kan blijven doen en zich uiteindelijk blij en tevreden thuis voelt op de nieuwe stek.

Die ontzorgende kwaliteit laat Angelique misschien nog wel méér zien, wanneer zij particuliere verhuizingen begeleidt. Dat moet ook, want het gaat om belangrijke persoonlijke levensgebeurtenissen. Precies de reden, dat Angelique deze dimensie toevoegde aan haar activiteiten én… precies de reden, dat cliënten haar zo waarderen: met haar kunnen ze rekenen op iemand met overzicht, ervaring en doortastendheid, maar vóór alles op iemand met een warm hart die de nodige sensitiviteit meebrengt. Dát is haar toegevoegde waarde.

Wat nodig is, wat passend is

Amsterdam is de centraal gelegen uitvalsbasis van Het Verhuisbureau. Verhuist u binnen de Randstad, Midden-, Noord- of Oost- Nederland en zoekt u iemand die uw verhuizing van A tot Z kan coördineren? Die snel werkt, maar ook de tijd neemt om alles zorgvuldig met u door te nemen? Die betrokken en betrouwbaar is en op een persoonlijke wijze uw wensen uitvoert? Reken op Het Verhuisbureau én haar netwerk van deskundige partners. Van schilders, loodgieters en klusjesmannen tot inpakkers, Het Verhuisbureau helpt u aan de mensen en bedrijven die bij u en uw wensen passen.

Over het Verhuisbureau – Angelique Haarman

Angelique Haarman is eigenaar en het gezicht van Het Verhuisbureau. Als professional heeft zij in de zakelijke dienstverlening vele kantoorverhuizingen mogen begeleiden. Voor haar de krenten in de pap: niets leukers dan haar kennis en kwaliteiten inzetten om mensen (want daar gaat het immers ook bij bedrijven om) op een prettige manier een stapje of grote stap verder te helpen. Nog steeds zorgt ze er met verstand van zaken, tonnen enthousiasme en een persoonlijke benadering voor, dat iedereen zoveel mogelijk ongestoord zijn eigen werk kan blijven doen en zich uiteindelijk blij en tevreden thuis voelt op de nieuwe stek.

Die ontzorgende kwaliteit laat Angelique misschien nog wel méér zien, wanneer zij particuliere verhuizingen begeleidt. Dat moet ook, want het gaat om belangrijke persoonlijke levensgebeurtenissen. Precies de reden, dat Angelique deze dimensie toevoegde aan haar activiteiten én… precies de reden, dat cliënten haar zo waarderen: met haar kunnen ze rekenen op iemand met overzicht, ervaring en doortastendheid, maar vóór alles op iemand met een warm hart die de nodige sensitiviteit meebrengt. Dát is haar toegevoegde waarde.

Wat nodig is, wat passend is

Amsterdam is de centraal gelegen uitvalsbasis van Het Verhuisbureau. Verhuist u binnen de Randstad, Midden-, Noord- of Oost- Nederland en zoekt u iemand die uw verhuizing van A tot Z kan coördineren? Die snel werkt, maar ook de tijd neemt om alles zorgvuldig met u door te nemen? Die betrokken en betrouwbaar is en op een persoonlijke wijze uw wensen uitvoert? Reken op Het Verhuisbureau én haar netwerk van deskundige partners. Van schilders, loodgieters en klusjesmannen tot inpakkers, Het Verhuisbureau helpt u aan de mensen en bedrijven die bij u en uw wensen passen.

Werkwijze

Iedere situatie is anders, iedere verhuizing is maatwerk. Wilt u dat Het Verhuisbureau alles voor u regelt? Of alleen een deel van de werkzaamheden uitbesteden?

Het Verhuisbureau hoort graag wat uw wensen zijn. Met alle plezier bespreken wij de mogelijkheden met u in een persoonlijk onderhoud.

Contact

Meer weten? Advies? Offerte? Referenties? Vrijblijvende kennismaking? Bel of mail Het Verhuisbureau gerust!

+31 (0)6 19 20 48 84
info@hetverhuisbureau.nl

55561195

Het Verhuisbureau. Aan alles gedacht. Ook bij bedrijfsverhuizingen.

Lees meer

Ontwerp: Het Verhuisbureau    |    Tekst: TekstAanBod