Verhuismanagement – tot in de puntjes

Een kantoorverhuizing is een gebeurtenis met impact. Zeker wanneer de reguliere activiteiten gewoon door moeten gaan, kan de druk flink oplopen. Ook op uw medewerkers. Hoe bewaart u het overzicht? Hoe voorkomt u productiviteitsverlies bij uw verhuizing? En waar kunt u terecht, als u niet beschikt over de nodige expertise of capaciteit om alles tot in de puntjes voor te bereiden én uit te voeren? Het Verhuisbureau. Aan alles gedacht.

Een nieuwe locatie? Het Verhuisbureau stroomlijnt uw kantoorverhuizing

Zorgvuldig plannen, slim regelen en snel schakelen: van interne verhuizing of uitbreiding tot het verplaatsen van alle bedrijfsactiviteiten naar een nieuwe locatie, Het Verhuisbureau weet wat er nodig is voor een soepele transitie. En dat scheelt zorgen én kosten van begin tot eind, van een solide projectplan tot de daadwerkelijke ingebruikname van de nieuwe kantooromgeving. Een werkplek, waarbinnen alles eruitziet en functioneert zoals het moet en iedereen met nog meer plezier aan de slag kan.

Lees meer

Het Verhuisbureau. Aan alles gedacht.

Verhuismanagement volgens Het Verhuisbureau:

  • Projectplan, -planning en -budget
  • Programma van Eisen
  • Communicatie (medewerkers, klanten, leveranciers)
  • Vlekkenplannen, inrichtingsplannen, tekeningen
  • Beoordelen offertes
  • Inkoop meubilair
  • Coördinatie verbouwing incl. aansturing ontwerpers en aannemers
  • IT en telecom: afstemming met leveranciers
  • Facilitair: dienstverlening en contracten
  • Coördinatie verhuizing incl. verhuisdraaiboek, instructies, stickeren en inpakken
  • Oplevering oude kantoorpand
  • Etc. etc. etc.

Het Verhuisbureau inventariseert, stelt op, verzorgt, begeleidt, beoordeelt, bewaakt, regelt, coördineert, koopt in, stuurt aan en handelt af. Van A tot Z.

Over het Verhuisbureau – Angelique Haarman

Toeval bestaat niet: als officemanager kreeg Angelique bij vrijwel iedere werkgever te maken met een kantoorverhuizing. De ene keer betrof het een uitbreiding of verhuizing binnen hetzelfde pand, dan weer een kantoorverhuizing naar een geheel nieuwe locatie. Hoe verschillend van aard ook, altijd had het beschermen van de dagelijkse operatie gedurende de verhuisperiode Angeliques prioriteit. En voelden juist deze trajecten als de krenten in de pap. Met dat besef nam zij het besluit zich te specialiseren: waarom zou je niet gewoon altijd dat doen, waar je goed in bent?  Waar je niet alleen energie voor kunt opbrengen, maar ook zo veel energie van krijgt? Die passie, dat aanstekelijke enthousiasme, maakt Angelique misschien wel uniek in haar rol als verhuismanager. Inmiddels heeft zij heel wat (en heel verschillende) bedrijfsverhuizingen op haar naam staan. En elke keer weet Angelique het overzicht voor haar opdrachtgevers te bewaren en als projectleider het geheel in goede banen te leiden.

Angelique is betrokken en actief, creëert commitment onder management en medewerkers en deinst er zeker niet voor terug om zélf in de modder te staan (of tussen de dozen, de kabels en de stickers). Professionaliteit en kwaliteit komen op de eerste plaats. Daar hoort voor Angelique ook een goede balans met de menselijke kant bij. Met een goede sfeer, een beetje humor, voldoende persoonlijke aandacht en wederzijds respect bereik je immers zo veel meer.

Werkwijze

Een kantoorverhuizing is altijd maatwerk. Wat heeft u nodig? Een fulltime verhuismanager? Projectondersteuning voor enkele uren per week? Of alleen een degelijk verhuisplan? Het zijn uw wensen die tellen. Maak nu een vrijblijvende afspraak en we bespreken samen de mogelijkheden!

Contact

Meer weten? Referenties opvragen? Kennismaken? Neem gerust contact op met Het Verhuisbureau!

+31 (0)6 19 20 48 84
info@hetverhuisbureau.nl

55561195

Het Verhuisbureau. Aan alles gedacht. Ook bij particuliere verhuizingen.

Lees meer

Ontwerp: Het Verhuisbureau    |    Tekst: TekstAanBod